Programma 5. Bereikbaarheid I - Algemeen

5.2.4

Kennis delen, onderzoek en monitoring vindt meer plaats.

We delen onze eigen ambities voor ontwikkelen en verbeteren van knooppunten en zetten ook vraagstukken over dit thema op de relevante agenda’s. We vervullen daarbij de rol van kennismakelaar door regelmatig overleg met de betrokken gemeenten en de regio te organiseren. En informatie en onze kennis beschikbaar te stellen.
Als belangrijke stap in realiseerden we in 2023 het knooppunt dashboard. Ook communiceerden we de ontwikkelde toolkit met een concreet product- en dienstaanbod richting gemeenten. De jaarlijkse schouw hielden we in 2023 bij de 67 knooppunten om het aantal voorzieningen te meten. En we voeren klanttevredenheidsonderzoeken uit.

Uitvoeren van de jaarlijkse knooppuntenschouw.

Uitvoeren knooppuntbelevingsmonitor voor alle knooppunten zonder spoor (in aanvulling op de jaarlijkse stationsbelevingsmonitor van NS/ProRail).