Prestatie-indicator | Eenheid | Realisatie 2022 | Begroting 2023 | Realisatie | Verschil | |
1 Benutting modaliteiten per gebied | Getal | n.n.b. | pm | n.n.b. | ||
Omschrijving: | De verhouding tussen de intensiteit en capaciteit van alle modaliteiten op (vaste) trajecten van/naar economische kerngebieden. De streefwaarden wordt bepaald op basis van de optimale | |||||
---|---|---|---|---|---|---|
Toelichting verschil | ||||||
Deze indicator wordt berekend met het verkeersmodel STRAVEM. Er waren issues met totstandkoming van het model en oplevering hiervan. Het wordt het al gebruikt voor diverse toepassingen; berekening van indicatoren is nog niet goed mogelijk. Nav het Bereikbaarheidsprogramma 2024-2029 zullen we nieuwe effect en prestatie indicatoren voorstellen. | ||||||
Bron: | NDW + onderliggende databronnen (intern/extern) | |||||
2 Verhouding modaliteiten spits versus daarbuiten | Getal | n.n.b. | pm | n.n.b. | ||
Omschrijving: | De verhouding tussen het gebruik in dal- en spitsuren van alle modaliteiten op (vaste) trajecten van/naar economische kerngebieden. De streefwaarde wordt bepaald op basis van het aantal reizigers in de spits versus het aantal reizigers tijdens de dalperiode. [Nog geen referentiewaarde beschikbaar]. | |||||
Toelichting verschil | ||||||
Deze indicator wordt berekend met het verkeersmodel STRAVEM. Er waren issues met totstandkoming van het model en oplevering hiervan. Het wordt het al gebruikt voor diverse toepassingen; berekening van indicatoren is nog niet goed mogelijk. Nav het Bereikbaarheidsprogramma 2024-2029 zullen we nieuwe effect en prestatie indicatoren voorstellen. | ||||||
Bron: | NDW + onderliggende databronnen (intern/extern) |